שכחתם סיסמה?
ויקרא - ב
ויקרא - ג
ויקרא - ד
ויקרא - ה
ויקרא - ו
צו - א
צו - ב
צו - ג
צו - ד
צו - ה
צו - ו
חג הפסח - א
חג הפסח - ב
חג הפסח - ג
חג הפסח - ד
חג הפסח - ה
חג הפסח - ו
שמיני - א
שמיני - ב
שמיני - ג
שמיני - ד
שמיני - ה
שמיני - ו
תזריע - א
תזריע - ב
תזריע - ג
תזריע - ד
תזריע - ה
תזריע - ו
אחרי מות - א
אחרי מות - ב
אחרי מות - ג
אחרי מות - ד
אחרי מות - ה
אחרי מות - ו
אמור א - פטירת האדם מן העולם
אמור ב - קדושה
אמור ג - ברית מילה ותורה
אמור ד - עונג שבת
אמור ה - עבודת ספירת העומר בהקשר למנחת סוטה
בהר א - דיני הלילה והמזבח
בהר ב - ה' עליונה וה' תחתונה, יובל ושמיטה
בהר ג - קבלת עול מלכות שמים וסוד רציעת אוזן העבד
בהר ד - חיבור ספירת היסוד עם ספירת המלכות
בהר ה - סיפור מהזוהר הקדוש
בהר ו - ביאור השורש העליון של עניין הסיפור
בחוקותי א
בחוקותי ב - בעניין השלום
בחוקותי ג - גם בזמן הגלות השי"ת משגיח על ישראל
בחוקותי ד - אהבת ה' לישראל
בחוקותי ה - שוק של בורסקי כשוק של בשמים
בחוקותי ו - השבת
חזק
ונתחזק
הדפסה
הרי אנו מחוייבים לקבוע מדרשות ולחבר ספרים כדי למהר תפוצת החכמה במרחבי האומה
כיוון שמחשבת הבריאה היתה בכדי להנות לנבראיו, הרי הכרח הוא שברא בנשמות מידת רצון גדולה עד מאד לקבל את אשר חשב ליתן להן
וצריך שתדע אשר הסיבה שנעשתה למקור לכל המכאובים והיסורים שאנו סובלים היא שאין אנו מבינים אותו [הקב"ה] כראוי
הבסיס לכל ביאורי הוא הרצון לקבל המוטבע בכל נברא
שאין מידת הטוב ניכרת בה כלל מקודם ביאתה של הבריה לנקודה הסופית שבה, לגמר צורתה ובישולה
הפצת דת האהבה הוא ע"י תורה ותפילה המתאימה להגביר בהאדם מידת השפעה לזולתו